Priručnik za nastavnike za rad sa djecom sa teškoćama u učenju

Želja svakog učitelja, nastavnika i profesora jeste da ono čemu podučava svoju djecu pokrene pozitivne promjene. Poziv učitelja bira se iz ljubavi prema djeci, pa je svakom prosvjetnom radniku važno da i sam pronađe mjesto u srcima onih koje podučava. Djeca s kojom radimo zauzimaju centralno mjesto u nastavničkom pozivu, ali moramo priznati da ponekad sa teškoćom prodiremo u dječiji način shvatanja svijeta i gubimo se na putu do dječijeg srca, posebno kada su u pitanju djeca sa poteškoćama u učenju.
U ovom Priručniku možete naći odgovore na mnoga pitanja dok tragate za rješenjima u odgojno-obrazovnom radu. Naći ćete niz korisnih savjeta, praktičnih primjera i, što je jednako važno, informisat će vas o djeci sa specifičnim poteškoćama u učenju jer je veoma, veoma važno razumjeti njihove poteškoće. Dijete je, između ostalog, moguće gledati iz dvije perspektive. Iz jedne, prema kojoj je svako dijete različito sa svojim razvojnim osobitostima, ali i iz druge perspektive, kao nekog ko je nosilac prava. Izvor razumijevanja učenika sa poteškoćama je da im se omogući potpuni razvoj u skladu s njihovim mogućnostima. Čitajući Priručnik, naučit ćete da su djeca sa poteškoćama sposobna učiti, samo uče drugačije. Ona su pametna, ali imaju teškoće u školi jer nisu shvaćena.
Želite li saznati više, proučite ovaj Priručnik i prepustite se iskustvu, značajnim istraživačkim pokazateljima, znanju i predanom radu autorice i tako pronađite najbolji put da na vrijeme prepoznate poteškoće u učenju kod djece. Uvjerit ćete se da svako dijete može kreativnim i dobro osmišljenim načinima rada postići više. Djetetov nam je potencijal nepoznat sve dok ne pružimo istinski optimalan program koji je prikladan za njegov individualni profil. Dijete s poteškoćama može naučiti bolje pamtiti, osvijestiti kako naučiti, te prepoznati kako i na koji način nadomjestiti manje razvijene sposobnosti. Mnogi od njih izrastaju u uspješne odrasle ljude. Uz veliku podršku roditelja, znanje, umijeće i ustrajan rad nastavnika i stručnjaka, dijete sa poteškoćama u učenju može postići bolje rezultate.

www.skolegijum.ba/tekst/index/1279-o-te%C5%A1ko%C4%87ama-bez-predrasuda